«خدمات مشتریان»

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏ های شرکت تولیدی ورق آلومینیوم تبریز بوده است و شرکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی شرکت خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

گارانتی

کلیه محصولات ورق آلومینیوم دارای [تعداد] ماه/سال گارانتی از زمان تولید محصول/صدور فاکتور می باشند.

شرایط گارانتی

ارائه ی کارت ضمانت محصول، جهت خدمات پس از فروش الزامی است. زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در کارت یا برچسب گارانتی محاسبه می شود.

آسیب های فیزیکی

در صورتی که کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شرکت عودت شود.

تعویض

در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، شرکت کالا را برای آن ها تعویض خواهد نمود.

عودت

در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، طبق نظر کارشناس فنی شرکت کالا را برای آن ها عودت خواهد نمود.

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از تولید کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.